Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje informacyjne
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
wypożyczone
(2)
Placówka
Poczytalnia-Oddział dla dorosłych
(5)
Autor
Biliński Witold
(2)
Anderson Kristin (1962- )
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Fiore Frank (1946- )
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Martin William
(1)
Matkowski Paweł
(1)
Zemke Ron (1942- )
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Temat
Obsługa klienta
(2)
Zarządzanie
(2)
Gastronomia
(1)
Hotelarstwo
(1)
Marketing
(1)
Planowanie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Ryzyko operacyjne
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Usługi
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sprzedaż, Obsługa Klienta.)
Na okł.: "Sprzedaż, obsługa klienta".
Przedstawiono metody kształtowania i utrzymania wysokiego poziomu jakości obsługi klientów w przedsiębiorstwach hotelarskich i gastronomicznych. Autor omawia sposoby doskonalenia poszczególnych elementów jakości usług, tak aby odzwierciedlały oczekiwania usługobiorców, oraz prezentuje narzędzia umożliwiające ocenę poziomu obsługi gości. Z książki czytelnik dowie się: - co wpływa na jakość świadczonych usług i jakie działania trzeba podjąć w celu jej poprawy, - jak stworzyć kulturę organizacyjną sprzyjającą doskonaleniu jakości, - jak uwzględniać zagadnienie jakości w codziennych działaniach przedsiębiorstwa, - jak mierzyć poziom jakości, - jak nagradzać najlepszych pracowników obsługi, - jak utrzymać stały poziom jakości na wszystkich szczeblach organizacji. W każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia, które ułatwią zastosowanie zdobytej wiedzy w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 64 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł. podtyt.: sprzedaż, obsługa klienta. Nazwy oprac. na s. 8.
Na okł. podtyt.: sprzedaż, obsługa klienta. Nazwy oprac. na s. 8.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej